Bekroningen

Prijzen om trots op te zijn

EMTÉ voor de 7e keer uitgeroepen tot Beste Slagerij van Nederland

Wij zijn in 2016 wederom verkozen tot de Supermarkt met de Beste Slagerij van Nederland. Net zoals in 2008, 2010, 2011, 2013, 2014 en 2015!

Consumenten spraken hun waardering uit over de versafdelingen van hun supermarkt in het jaarlijkse Versrapport van onderzoeksbureau GfK. Zij gaven de afdelingen Vlees, Brood en Groente & Fruit een rapportcijfer voor kwaliteit/versheid, ruime keuze in assortiment, aantrekkelijke aanbiedingen en prijs. Op Vlees scoorden wij wederom het allerbeste en daar zijn we heel trots op. Onze versafdelingen zijn belangrijke pijlers voor EMTÉ en onze vakslagers zetten zich iedere dag in om het beste vlees vers voor onze klanten te bereiden.

Beste Vleeswarenafdeling van Nederland

We zijn voor het derde jaar op rij uitgeroepen tot supermarkt met de Beste Vleeswarenafdeling! In het onafhankelijke onderzoek van GfK is gevraagd naar de mening van consumenten. Zij gaven hun eigen supermarkt een rapportcijfer voor onder andere de aspecten: aanbiedingen, lage prijzen, ruime keuze assortiment, overzichtelijkheid, netheid afdeling en deskundigheid van het personeel. Wij hebben in deze categorie de hoogste score behaald en mogen ons, net als in 2014 en 2015, de supermarkt met de Beste Vleeswarenafdeling van Nederland noemen! Een prijs waar we ontzettend trots op zijn!

Voor de 4e keer beste kaasafdeling van Nederland

Ook dit jaar zijn we, net als In 2011, 2014 en 2015, uitgeroepen tot winnaar van het jaarlijkse Westland Kaasrapport. Het onafhankelijke onderzoek uitgevoerd door GfK is gebaseerd op de mening van consumenten. Zij gaven hun eigen supermarkt een rapportcijfer voor de aspecten: aanbiedingen, lage prijzen, ruime keuze assortiment, overzichtelijkheid, netheid afdeling en aanwezigheid artikelen. Voor de bedieningsafdeling zijn ook de kwaliteit, vriendelijkheid en deskundigheid van het personeel en de wachttijden gemeten. Wij behaalden hiervoor de hoogste score en mogen ons dus de Supermarkt met de Beste Kaasafdeling van Nederland noemen. Hier zijn wij zeer trots op!

EMTÉ nr. 1 in Klantwaardering: bedankt!

In het jaarlijkse GfK Zomerrapport 2016 krijgt EMTÉ ten opzichte van alle andere supermarkten de hoogste waardering van haar klanten. Iets waar wij enorm trots op zijn! Met name op de onderdelen acties en service, maar ook op de versafdelingen scoort EMTÉ buitengewoon goed. Dat wij nummer 1 zijn in klantwaardering betekent veel voor ons. Steeds meer klanten weten EMTÉ te vinden én te waarderen. En daar willen wij onze klanten ontzettend voor bedanken!

EMTÉ uitgeroepen tot Best luisterende supermarkt

Onderzoeksbureau MWM2 wilde graag weten welke supermarkt het best naar haar klanten luistert. Zij stelden een onderzoek in waar meer dan 1700 supermarktklanten voor werden ondervraagd. De uitkomst: EMTÉ is de best luisterende supermarkt! We scoren met name goed op het onderdeel belangstelling tonen. Hier zijn we erg blij mee, want uw mening over onze producten, aanbiedingen en service is belangrijk voor ons. Wat fijn dat dat ook zo ervaren wordt, een ware bekroning op ons werk!

Beste Bakkerij van Nederland

EMTÉ is in 2013 verkozen tot Supermarkt met de Beste Bakkerij van Nederland! Ruim 6.000 consumenten spraken in het jaarlijkse Versrapport van onderzoeksbureau GfK hun waardering uit over de versafdelingen van hun supermarkt. Zij gaven de afdelingen Vlees, Brood en Groente & Fruit een rapportcijfer voor kwaliteit/versheid, ruime keuze in assortiment, aantrekkelijke aanbiedingen en lage prijzen. Naast Vlees scoorde wij op ook op Brood het beste. Daar zijn we natuurlijk heel trots op, want onze bakkers bereiden nog iedere dag met passie en liefde in de winkel vers brood en banket voor onze klanten.

Klantvriendelijkste supermarkt van Nederland

In 2012 zijn wij verkozen tot Klantvriendelijkste Supermarkt van Nederland. In een landelijk onderzoek vroeg onderzoeksbureau Marketresponse aan ruim 2.500 Nederlanders welk bedrijf zij het meest klantvriendelijk vinden. Zij beoordeelden diverse bedrijven op vijf klantvriendelijkheidscriteria: tijdig fouten oplossen, goede bereikbaarheid, beloftes nakomen, flexibiliteit en klanten alleen benaderen met relevante informatie. Wij kwamen als branchewinnaar uit de bus en laten daarmee 22 andere supermarktformules achter ons. Een waar compliment, aangezien klantvriendelijkheid in onze winkels hoog in het vaandel staat.