EMTÉ Fijnproevers

Fijnproevers gaat stoppen, verzilver je Punten vóór 1 mei 2019

Met veel plezier hebben we de afgelopen jaren voor onze Fijnproevers mooie kortingen, cadeaus, producten en leuke uitjes uitgezocht. Met het einde van EMTÉ in zicht, gaan we per 1 mei 2019 stoppen met ons FijnproeversProgramma. We kunnen ons voorstellen dat dit vragen bij je oproept. Daarom vind je hier het antwoord op een aantal veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen

1
Tot wanneer kan ik mijn FijnproeversPunten inleveren?
Tot sluiting van je winkel of uiterlijk tot en met dinsdag 30 april 2019 kun je jouw Punten inleveren in de winkel of in de FijnproeversShop. Om je Punten in te kunnen leveren, moet je FijnproeversPas bij ons geregistreerd zijn. Als dat nog niet gebeurd is, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
2
Tot wanneer kan ik FijnproeversPunten sparen?
Je kunt nog FijnproeversPunten sparen tot sluiting van je winkel of uiterlijk tot en met zondag 21 april 2019.
3
Wat gebeurt er met de FijnproeversPunten die nog op mijn pas staan?
Tot sluiting van de winkel of uiterlijk tot dinsdag 30 april 2019 kun je jouw Punten inleveren in de winkel of in de FijnproeversShop. Heb je je Punten nog niet ingewisseld als de winkel sluit? Dan ontvang je een waardebon van Coop of Jumbo ter waarde van het aantal FijnproeversPunten. Je pas wordt daarna gedeactiveerd. Om een waardebon te kunnen ontvangen, moet je wel bij ons geregistreerd zijn.
4
Jullie hebben mijn gegevens niet, kan ik me nog registreren?
Om je FijnproeversPunten in te kunnen wisselen of om te laten zetten naar een waardebon, moet je bij ons geregistreerd zijn. Neem vóór 1 april 2019 contact op met onze klantenservice om je te laten registreren. Na deze datum kun je je niet meer registreren. Als wij geen gegevens van je hebben, kunnen we geen waardebon opsturen. Je Punten zullen vervallen.

Meer veelgestelde vragen

Acties en aanbiedingen waarbij je je FijnproeversPunten kunt inwisselen