Klantenservice

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en daarom geven onze servicemedewerkers u graag antwoord op al uw vragen. En bent u onverhoopt toch niet tevreden over een product of dienst, dan zoeken wij samen met u naar een oplossing.

Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn hebben wij de antwoorden op de meestvoorkomende vragen hieronder voor u verzameld. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Top 5 meest gestelde vragen

1
Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is. Wat moet ik nu doen?
Je krijgt deze melding omdat je reeds bent aangemeld en jouw e-mailadres al bekend is in ons systeem. Je dient je dan ook niet meer aan te melden, maar in te loggen. Volg daarvoor de volgende stappen:

Stap 1: klik op onze website rechtsboven in de groene balk op "Aanmelden/Inloggen"
Stap 2: Ga naar "Ik ben al Fijnproever" en log in met jouw e-mailadres en wachtwoord
2
Hoe koppel ik mijn Pas?
Je kan de volgende stappen doorlopen om jou Pas te koppelen:

Stap 1: klik in de groene balk bovenin op "Mijn Fijnproevers"
Stap 2: log in met je e-mailadres en wachtwoord
Stap 3: klik vervolgens in de groene balk bovenin op "Aangemeld"
Stap 4: Ga naar "Mijn Profiel"
Stap 5: Ga naar "Fijnproeverspas koppelen"
Stap 6: Vul jouw Pasnummer in.

Of gebruik deze link

Wanneer je deze stappen heeft doorlopen, is jouw FijnproeversPas gekoppeld.
3
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Je kan jouw e-mailadres wijzigen in de "Mijn Fijnproevers" omgeving.
Stap 1: Klik op onze website rechtsboven in de groene balk op "Aanmelden/Inloggen" Stap 2: Kies voor "Ik ben al Fijnproever" en log in met jouw oude (foutieve) e-mailadres en wachtwoord
Stap 3: Klik op "Aangemeld" en ga naar "Mijn Profiel" Stap 4: Klik op "Mijn gegevens" en vul jouw nieuwe e-mailadres in.
Stap 5: Ga naar de button "gegevens wijzigen"
Stap 6: Ga naar jouw mail om het nieuwe e-mailadres te bevestigen
Stap 7: Klik op de groene button "bevestig jouw e-mailadres"
Stap 8: Vanaf nu is jouw nieuwe e-mailadres gekoppeld aan jouw Profiel
4
In de winkel is mijn Pas niet bekend. Hoe kan dit?
Wanneer je Pas in de winkel wordt gescand en je bent niet bekend in de kassa, dan is jouw Pas nog niet gekoppeld aan je Profiel. Om dit op te lossen kan je via Mijn Fijnproevers op de website of in de app jouw Pas koppelen.

Stap 1: klik op onze website rechtsboven op "Aanmelden/Inloggen"
Stap 2: kies voor "Ik ben al Fijnproevers" en log in met jouw e-mailadres en wachtwoord
Stap 3: klik vervolgens in de groene balk bovenin op "Aangemeld"
Stap 4: Ga naar "Mijn Profiel"
Stap 5: Ga naar "Fijnproeverspas koppelen"
Stap 6: Vul jou Pasnummer in.

Wanneer je deze stappen hebt gevolgd, is jouw FijnproeversPas gekoppeld.
5
Kan ik meerdere passen krijgen (bijvoorbeeld voor mijn partner)?
Jouw FijnproeversPas is persoonlijk en wordt gekoppeld aan een e-mailadres. Aan ieder e-mailadres kan maar 1 Pas gekoppeld worden. Hierdoor is het niet mogelijk om meerdere passen met hetzelfde nummer te krijgen. Wel is het mogelijk om samen te sparen. Bij Samen Sparen koppel je jouw Pas aan die van een gezinslid, zodat je automatisch samen punten kan sparen en inwisselen voor korting. Samen Sparen kan je instellen door in te loggen in de "Mijn Fijnproevers omgeving" en is mogelijk met maximaal 4 personen. Zo gaat het sparen lekker snel!

Antwoorden per onderwerp

Winkels en personeelWinkels en personeel

Bekijk alle vragen

AssortimentAssortiment

Bekijk alle vragen

Aanbiedingen en actiesAanbiedingen en acties

Bekijk alle vragen

Nieuwsbrief en websiteNieuwsbrief en website

Bekijk alle vragen

FijnproeversFijnproevers

Bekijk alle vragen

EMTÉ appEMTÉ app

Bekijk alle vragen

Stel uw vraag

Heeft u een andere vraag, voldoet iets niet aan uw verwachtingen of heeft u andere suggesties en tips? Bij de klantenservice staan deskundige medewerkers tussen 08:00 en 17:00 uur voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Gebruik het contactformulier of stel uw vraag via Facebook of Twitter.

Contactformulier

Webcare

Winkels & openingstijden