Klantenservice

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en daarom geven onze servicemedewerkers u graag antwoord op al uw vragen. En bent u onverhoopt toch niet tevreden over een product of dienst, dan zoeken wij samen met u naar een oplossing.

Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn hebben wij de antwoorden op de meestvoorkomende vragen hieronder voor u verzameld. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Top 5 meest gestelde vragen

1
Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is. Wat moet ik nu doen?
U krijgt deze melding omdat u zich reeds aangemeld heeft en uw e-mailadres al bekend is in ons systeem. U dient dan ook niet meer aan te melden, maar in te loggen. Volg daarvoor de volgende stappen:

Stap 1: klik op onze website rechtsboven in de groene balk op "Aanmelden/Inloggen"
Stap 2: Ga naar "Ik ben al Fijnproever" en log in met uw e-mailadres en wachtwoord
2
Hoe koppel ik mijn Pas?
U kunt de volgende stappen doorlopen om uw Pas te koppelen:

Stap 1: klik in de groene balk bovenin op "Mijn Fijnproevers"
Stap 2: log in met uw e-mailadres en wachtwoord
Stap 3: klik vervolgens in de groene balk bovenin op "Aangemeld"
Stap 4: Ga naar "Mijn Profiel"
Stap 5: Ga naar "Fijnproeverspas koppelen"
Stap 6: Vul uw Pasnummer in.

Of gebruik deze link

Wanneer u deze stappen heeft doorlopen, is uw FijnproeversPas gekoppeld.
3
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
U kunt uw e-mailadres wijzigen in de "Mijn Fijnproevers" omgeving.
Stap 1: Klik op onze website rechtsboven in de groene balk op "Aanmelden/Inloggen" Stap 2: Kies voor "Ik ben al Fijnproever" en log in met uw oude (foutieve) e-mailadres en wachtwoord
Stap 3: Klik op "Aangemeld" en ga naar "Mijn Profiel" Stap 4: Klik op "Mijn gegevens" en vul uw nieuwe e-mailadres in.
Stap 5: Ga naar de button "gegevens wijzigen"
Stap 6: Ga naar uw mail om het nieuwe e-mailadres te bevestigen
Stap 7: Klik op de groene button "bevestig uw e-mailadres"
Stap 8: Vanaf nu is uw nieuwe e-mailadres gekoppeld aan uw Profiel
4
In de winkel is mijn Pas niet bekend. Hoe kan dit?
Wanneer uw Pas in de winkel wordt gescand en u bent niet bekend in de kassa, dan is uw Pas nog niet gekoppeld aan uw Profiel. Om dit op te lossen kunt u via Mijn Fijnproevers op de website of in de app uw Pas koppelen.

Stap 1: klik op onze website rechtsboven op "Aanmelden/Inloggen"
Stap 2: kies voor "Ik ben al Fijnproevers" en log in met uw e-mailadres en wachtwoord
Stap 3: klik vervolgens in de groene balk bovenin op "Aangemeld"
Stap 4: Ga naar "Mijn Profiel"
Stap 5: Ga naar "Fijnproeverspas koppelen"
Stap 6: Vul uw Pasnummer in.

Wanneer u deze stappen heeft doorlopen, is uw FijnproeversPas gekoppeld.
5
Kan ik meerdere passen krijgen (bijvoorbeeld voor mijn partner)?
Uw FijnproeversPas is persoonlijk en wordt gekoppeld aan een e-mailadres. Aan ieder e-mailadres kan maar 1 Pas gekoppeld worden. Hierdoor is het niet mogelijk om meerdere passen met hetzelfde nummer te krijgen. Wel is het mogelijk om samen te sparen. Bij Samen Sparen koppelt u uw Pas aan die van een gezinslid, zodat u automatisch samen punten kunt sparen en inwisselen voor korting. Samen Sparen kunt u instellen door in te loggen in de "Mijn Fijnproevers omgeving" en is mogelijk met maximaal 4 personen.

Antwoorden per onderwerp

Winkels en personeelWinkels en personeel

Bekijk alle vragen

AssortimentAssortiment

Bekijk alle vragen

Aanbiedingen en actiesAanbiedingen en acties

Bekijk alle vragen

Nieuwsbrief en websiteNieuwsbrief en website

Bekijk alle vragen

FijnproeversFijnproevers

Bekijk alle vragen

EMTÉ appEMTÉ app

Bekijk alle vragen

Stel uw vraag

Heeft u een andere vraag, voldoet iets niet aan uw verwachtingen of heeft u andere suggesties en tips? Bij de klantenservice staan deskundige medewerkers tussen 08:00 en 17:00 uur voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Gebruik het contactformulier of stel uw vraag via Facebook of Twitter.

Contactformulier

Webcare

Winkels & openingstijden