Klantenservice

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom geven onze servicemedewerkers je graag antwoord op al je vragen. Ben je onverhoopt toch niet tevreden over een product of dienst? Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Veelgestelde vragen

Om je zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn, hebben wij de antwoorden op de meestgestelde vragen hieronder verzameld. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

1
2
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Je kan jouw e-mailadres wijzigen in de "Mijn Fijnproevers" omgeving.
Stap 1: Klik op onze website rechtsboven in de zwarte balk op "Inloggen"
Stap 2: Log in met jouw oude (foutieve) e-mailadres en wachtwoord
Stap 3: Klik rechtsboven op het poppetje en kies vervolgens links voor "Mijn Profiel"
Stap 4: Klik op "Mijn gegevens" en vul jouw nieuwe e-mailadres in.
Stap 5: Klik op de button "Wijzigingen opslaan"
Stap 6: Ga naar jouw mail om het nieuwe e-mailadres te bevestigen
Stap 7: Klik op de groene button "bevestig jouw e-mailadres"
Stap 8: Vanaf nu is jouw nieuwe e-mailadres gekoppeld aan jouw Profiel
3
In de winkel is mijn Pas niet bekend. Hoe kan dit?
Wanneer je Pas in de winkel wordt gescand en je bent niet bekend in de kassa, dan is jouw Pas nog niet gekoppeld aan je Profiel. Neem om dit op te lossen contact op met onze klantenservice.
4
Kan ik meerdere passen krijgen (bijvoorbeeld voor mijn partner)?
Jouw FijnproeversPas is persoonlijk en wordt gekoppeld aan een e-mailadres. Aan ieder e-mailadres kan maar 1 Pas gekoppeld worden. Hierdoor is het niet mogelijk om meerdere passen met hetzelfde nummer te krijgen.
5
Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik ben afgemeld. Ik heb alleen niets gedaan. Hoe kan dat?
De winkel waar jij boodschappen hebt gedaan, is gesloten. De afgelopen maanden hebben we je daar per e-mail of per post over geïnformeerd. Het FijnproeversProgramma stopt voor jou. Wij hebben je daarom afgemeld. Binnen twee weken na afmelding kun je een waardebon verwachten met daarop jouw resterende FijnproeversPunten. Deze waardebon geeft recht op korting op je boodschappen bij de winkel die op jouw waardebon vermeld staat.

Vragen per onderwerp

Aanbiedingen en actiesAanbiedingen en acties

Bekijk alle vragen

AssortimentAssortiment

Bekijk alle vragen

EMTÉ appEMTÉ app

Bekijk alle vragen

FijnproeversFijnproevers

Bekijk alle vragen

Nieuwsbrief en websiteNieuwsbrief en website

Bekijk alle vragen

Winkels en personeelWinkels en personeel

Bekijk alle vragen

Stel je vraag

Heb je een andere vraag, voldoet iets niet aan je verwachtingen of heb je andere suggesties en tips? De medewerkers van onze klantenservice staan tussen 08:00 en 17:00 uur graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Gebruik het contactformulier of stel je vraag via Facebook of Twitter.

Contactformulier

Webcare