Klantenservice

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Daarom geven onze servicemedewerkers je graag antwoord op al je vragen. Ben je onverhoopt toch niet tevreden over een product of dienst? Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Veelgestelde vragen

Om je zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn, hebben wij de antwoorden op de meestgestelde vragen hieronder verzameld. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

1
2
Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik ben afgemeld. Ik heb alleen niets gedaan. Hoe kan dat?
Het FijnproeversProgramma is gestopt. Wij hebben je daarom afgemeld. Binnen twee weken na afmelding kun je een waardebon verwachten met daarop jouw resterende FijnproeversPunten. Deze waardebon geeft recht op korting op je boodschappen bij de winkel die op jouw waardebon vermeld staat.
3
Waarom kan ik de EMTÉ app niet meer gebruiken?
Per 1 mei 2019 zijn we gestopt met EMTÉ Fijnproevers. Mede daarom is de EMTÉ app niet meer beschikbaar.

Coop en Jumbo hebben ook een app. De Coop app is beschikbaar voor iOS en Android. De Jumbo app is ook beschikbaar voor iOS en Android.

Vragen per onderwerp

Aanbiedingen en actiesAanbiedingen en acties

Bekijk alle vragen

AssortimentAssortiment

Bekijk alle vragen

EMTÉ appEMTÉ app

Bekijk alle vragen

FijnproeversFijnproevers

Bekijk alle vragen

Nieuwsbrief en websiteNieuwsbrief en website

Bekijk alle vragen

Winkels en personeelWinkels en personeel

Bekijk alle vragen

Stel je vraag

Heb je een andere vraag, voldoet iets niet aan je verwachtingen of heb je andere suggesties en tips? De medewerkers van onze klantenservice staan tussen 08:00 en 17:00 uur graag voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Gebruik het contactformulier of stel je vraag via Facebook of Twitter.

Contactformulier

Webcare