Vragen over onze acties en aanbiedingen

Veelgestelde vragen

Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn hebben wij de antwoorden op de meestvoorkomende vragen over onze acties en aanbiedingen hieronder voor u verzameld. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1
Wanneer wordt de wekelijkse folder bezorgd?
Onze folder wordt tot en met woensdag verspreid. Op de ene locatie valt hij echter eerder in de bus dan op de andere locatie. In de winkel kan je de folder meenemen vanaf de donderdag vóór de ingangsdatum. Wanneer de folder helemaal niet bezorgd wordt of vaak te laat bezorgd wordt, kan je dit melden via ons contactformulier.
2
Waarom ontvang ik de wekelijkse folder niet meer (op tijd)?
Wanneer onze wekelijkse folder niet meer op jouw adres bezorgd wordt of te laat bezorgd wordt kan je daar een melding van maken. Gebruik hiervoor het contactformulier op onze website. Wij zullen jouw klacht zo snel en goed mogelijk in behandeling nemen.
3
Ik wil de folder op de website bekijken, maar deze wordt niet goed weergegeven. Wat kan ik hieraan doen?
Het kan voorkomen dat de folder niet in iedere browser of op iedere computer goed wordt weergegeven. Kan je de afbeeldingen in de folder niet zien? Neem dan contact op met onze klantenservice en probeer zo duidelijk mogelijk te vermelden wat het probleem is. Indien je een foutmelding ziet, stellen wij het op prijs als je een screenshot maakt van de foutmelding.

Verder willen wij je vragen om bij een technisch probleem altijd te vermelden in welke browser je kijkt. Je kan de browserversie als volgt vinden:
- Internet Explorer: klik in de balk bovenin op “help” en vervolgens op “over Internet Explorer”. Daar staat de versie vermeld.
- Chrome: klik in de balk bovenin op het icoontje met de drie streepjes (rechts) en vervolgens op “over Google Chome”. Daar staat de versie vermeld.
- Firefox: klik in de balk bovenin op “Firefox” en vervolgens op “help” en “over Firefox”. Daar staat de versie vermeld.

Wij zullen aan de hand van jouw informatie zo spoedig mogelijk een oplossing proberen te vinden voor het probleem.
4
Kan ik de folder ook online bekijken?
Jazeker. Vanuit de wekelijkse EMTÉ nieuwsbrief verwijzen wij naar de nieuwe folder die online te bekijken is. Daarnaast kan je ook via de link folder.emte.nl de online folder bekijken.
5
Ik heb een bericht ontvangen over een winactie, is dit betrouwbaar?
Er zijn momenteel nepacties in omloop die niet afkomstig zijn van EMTÉ. Hierbij worden vaak waardebonnen van EMTÉ aangeboden van €100, €250 of €500. Trap hier niet in. Het gaat hier om zogenaamde 'phishing-acties' waarbij onze naam en/of ons logo misbruikt wordt om persoonlijke gegevens te verzamelen. Mocht je twijfelen over de betrouwbaarheid van een mail, telefoontje of actie, neem dan contact op met onze klantenservice.