Vragen over ons assortiment

Veelgestelde vragen

Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn hebben wij de antwoorden op de meestvoorkomende vragen over ons assortiment hieronder voor u verzameld. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1
Waar kan ik een klacht doorgeven over een artikel?
Wanneer je niet tevreden bent met een gekocht artikel, verzoeken wij jou met product en bon terug te gaan naar jouw EMTÉ supermarkt. Wij zullen jou klacht zo goed mogelijk in behandeling nemen.
2
Verkoopt EMTÉ ook glutenvrije producten?
Een deel van onze winkels beschikt over een speciaal glutenvrij assortiment. Je herkent glutenvrije producten aan het Damhert merk. Het glutenvrij assortiment bestaat uit ruim veertig producten, die afhankelijk van de winkel deels of volledig verkrijgbaar zijn. Voor meer informatie over allergenen verwijzen wij jou graag door naar www.voedingscentrum.nl of www.psinfoodservice.nl.
3
Bestaat er een EMTÉ cadeaubon?
Je kan in onze winkels een waardebon kopen voor boodschappen bij EMTÉ. Deze zijn bij de servicebalie verkrijgbaar voor 2.50 euro of 10 euro. Daarnaast verkopen wij diverse andere giftcards.
4
Biedt EMTÉ ook een stomerijservice?
Veel van onze supermarkten beschikken over een stomerijservice. Via de winkelzoeker kan je een vestiging vinden met stomerijservice. De maandelijkse aanbiedingen voor deze service zijn tevens op onze website terug te vinden.
5
Waar vind ik een EMTÉ supermarkt met een Borrelshop?
Veel van onze supermarkten beschikken over een Borrelshop. Via de winkelzoeker kan je bekijken of jouw EMTÉ supermarkt over een Borrelshop beschikt.