Vragen over EMTÉ Fijnproevers

Veelgestelde vragen

Om je zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn, hebben wij de antwoorden op de meestgestelde vragen over EMTÉ Fijnproevers voor je verzameld. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1
Kan ik nog FijnproeversPunten inleveren?
Nee. Dinsdag 30 april 2019 was de laatste dag waarop je FijnproeversPunten kon inleveren.
2
Tot wanneer kan ik mijn FijnproeversCoupon downloaden?
Je kon de Coupon downloaden tot 1 mei 2019. Op 1 mei 2019 is je Fijnproeversaccount afgesloten, je kunt de coupon nu niet meer downloaden.
3
Wat gebeurt er met de FijnproeversPunten die nog op mijn pas staan?
Tot sluiting van de winkel of uiterlijk tot dinsdag 30 april 2019 kon je jouw Punten inleveren in de winkel of in de FijnproeversShop. Heb je je Punten niet ingewisseld? Dan ontvang je een waardebon van Coop of Jumbo ter waarde van het aantal FijnproeversPunten. Je pas wordt daarna gedeactiveerd.

Om een waardebon te kunnen ontvangen, moet je bij ons geregistreerd zijn. Dit kon je tot 7 april 2019 laten doen. Na deze datum kun je je niet meer registreren. Als wij geen gegevens van je hebben, kunnen we geen waardebon opsturen. Je Punten zullen vervallen.

4
Hoe ontvang ik de waardebon en waar kan ik deze verzilveren?
Je ontvangt de waardebon uiterlijk op zaterdagavond 1 juni 2019 per e-mail. Heb je geen e-mailadres, dan sturen wij de waardebon uiterlijk eind mei naar je huisadres (als dat bij ons bekend is).

Als jouw winkel is omgebouwd naar Coop of Jumbo, kun je daar de waardebon inleveren. Welke winkel dat precies is, staat op de waardebon.

5
Hoe wordt de waardebon berekend?
Elke FijnproeversPunt is gelijk aan €0,01. Voorbeeld: 100 punten vertegenwoordigen een waarde van €1,00.
6
Ik heb nog geen waardebon ontvangen? Wat nu?
Heb je geen waardebon ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
7
Hoe weet ik of mijn EMTÉ een Coop of Jumbo wordt?
Je kunt dit vinden in de winkel of op de winkelpagina van jouw winkel. Kies je winkel en vind daar meer informatie over de ombouw.
8
Word ik automatisch ingeschreven voor de nieuwsbrieven van Jumbo en Coop?
Nee, dit moet je zelf doen bij Jumbo of Coop.
9
Ik krijg een e-mail dat mijn winkel sluit, maar dit is niet mijn winkel. Hoe kan dat?
Wanneer je samen spaart, krijg je bericht over de winkel van de hoofdkaarthouder.
10
Moet ik mijn Fijnproeverslidmaatschap zelf opzeggen?
Nee, dat is niet nodig. Wij melden je automatisch af na 1 mei 2019.
11
Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik ben afgemeld. Ik heb alleen niets gedaan. Hoe kan dat?
Het FijnproeversProgramma is gestopt. Wij hebben je daarom afgemeld. Binnen twee weken na afmelding kun je een waardebon verwachten met daarop jouw resterende FijnproeversPunten. Deze waardebon geeft recht op korting op je boodschappen bij de winkel die op jouw waardebon vermeld staat.
12
Welke gegevens bewaart EMTÉ?
Wij bewaren persoonsgegevens, transactiegegevens en de zoek- en gebruiksgegevens van de website en de EMTÉ app. Wij hebben de verwerking van jouw persoonsgegevens aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens. Meer informatie hierover is opgenomen in ons privacybeleid.
13
Ik heb een waardebon van de verkeerde winkel gekregen, hoe kan dit?
Van een aantal klanten weten wij niet bij welke winkel zij meestal hun boodschappen doen. Voor die klanten hebben wij op basis van hun postcode gekeken welke winkelformule het dichtst bij hun huisadres zit. Op basis daarvan hebben wij een waardebon gestuurd. Deze bon kan alleen in de op de bon vermelde winkel ingeleverd worden.
Is uw postcode niet bij ons bekend, dan kunnen we u geen waardebon sturen.
14
Waarom kan ik de EMTÉ app niet meer gebruiken?
Per 1 mei 2019 zijn we gestopt met EMTÉ Fijnproevers. Mede daarom is de EMTÉ app niet meer beschikbaar.

Coop en Jumbo hebben ook een app. De Coop app is beschikbaar voor iOS en Android. De Jumbo app is ook beschikbaar voor iOS en Android.