FijnproeversPunten

Wat gebeurt er nu Fijnproevers gaat stoppen?

Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen over wat er gebeurt met je FijnproeversPunten nu Fijnproevers gaat stoppen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1
Tot wanneer kan ik mijn FijnproeversPunten inleveren?
Tot sluiting van je winkel of uiterlijk tot dinsdag 30 april 2019 kun je jouw Punten inleveren in de winkel of in de FijnproeversShop. Om je Punten in te kunnen leveren, moet je FijnproeversPas bij ons geregistreerd zijn. Als dat nog niet gebeurd is, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
2
Tot wanneer kan ik FijnproeversPunten sparen?
Je kunt nog FijnproeversPunten sparen tot sluiting van je winkel of uiterlijk tot en met zondag 21 april 2019.
3
Wat gebeurt er met de FijnproeversPunten die nog op mijn pas staan?
Tot sluiting van de winkel kun je jouw Punten nog inleveren in de winkel of in de FijnproeversShop. Heb je je Punten nog niet ingewisseld als de winkel sluit? Dan ontvang je een waardebon van Coop of Jumbo ter waarde van het aantal FijnproeversPunten. Je pas wordt daarna gedeactiveerd.
4
Hoe wordt de waardebon berekend?
Elke FijnproeversPunt is gelijk aan €0,01. Voorbeeld: 100 punten vertegenwoordigen een waarde van €1,00.
5
Hoe ontvang ik de waardebon?
Je krijgt de waardebon per e-mail. Heb je geen e-mailadres, dan sturen wij de waardebon naar je huisadres.
6
Jullie hebben mijn gegevens niet, wat nu?
Om je FijnproeversPunten in te kunnen wisselen of om te laten zetten naar een waardebon, moet je bij ons geregistereerd zijn. Neem contact op met onze klantenservice om je te laten registreren.
7
Ik wil me niet registeren.
Als je je niet wilt registreren, kun je geen Punten inwisselen.Ook kunnen we geen waardebon opsturen. Je Punten zullen vervallen.
8
Waar kan ik de waardebon verzilveren?
Als jouw winkel is omgebouwd naar Coop of Jumbo, kun je daar de waardebon inleveren. Welke winkel dat precies is, staat op de waardebon.
9
Wanneer ontvang ik mijn waardebon?
Je ontvangt de waardebon voordat de nieuwe winkel opent.
10
Hoe weet ik of mijn EMTÉ een Coop of Jumbo wordt?
Je kunt dit vinden in de winkel of op de winkelpagina van jouw winkel. Kies je winkel en vind daar meer informatie over de ombouw.
11
Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik ben afgemeld. Ik heb alleen niets gedaan. Hoe kan dat?
De winkel waar jij boodschappen hebt gedaan, is gesloten. De afgelopen maanden hebben we je daar per e-mail of per post over geïnformeerd. Het FijnproeversProgramma stopt voor jou. Wij hebben je daarom afgemeld. Binnen twee weken na afmelding kun je een waardebon verwachten met daarop jouw resterende FijnproeversPunten. Deze waardebon geeft recht op korting op je boodschappen bij de winkel die op jouw waardebon vermeld staat.
12
Kan ik mijn Punten nog verzilveren tegen kassakorting in de winkel?
Ja.
13
Komen er nog verzilveracties waar ik mijn Punten op kan inwisselen?
Ja, we blijven hier tot en met zaterdag 20 april 2019 mee doorgaan. Kijk in de winkel of de website voor de actuele acties.
14
Ontvang ik nog Persoonlijke Aanbiedingen?
Je ontvangt nog Persoonlijke Aanbiedingen tot de sluiting van jouw EMTÉ-winkel. Sluit je winkel nà 20 april 2019? Dan ontvang je de laatste Persoonlijke Aanbiedingen op 20 april 2019.
15
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
De relevante klantgegevens worden overgedragen aan de nieuwe koper. Zie ook onze privacyvoorwaarden.
16
Word ik automatisch ingeschreven voor de nieuwsbrieven van Jumbo en Coop?
Nee.
17
Ik spaar samen met iemand anders. Wat gebeurt er nu?
De hoofdkaarthouder ontvangt bericht over de sluiting en de waardebon.
18
Ik krijg een e-mail dat mijn winkel sluit, maar dit is niet mijn winkel. Hoe kan dat?
Wanneer je samen spaart, krijg je bericht over de winkel van de hoofdkaarthouder.
19
Ik heb nog geen waardebon ontvangen? Wat nu?
Heb je geen waardebon ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
20
Mijn pas wordt gedeactiveerd. Kan ik nog doorsparen?
Het is helaas niet mogelijk om nog door te sparen.