FijnproeversPunten: wat gebeurt er nu EMTÉ verkocht is?

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen over wat er gebeurt met je FijnproeversPunten nu EMTÉ verkocht is. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1
Mijn pas wordt gedeactiveerd. Kan ik nog doorsparen?
Het is helaas niet mogelijk om nog door te sparen.
2
Wat gebeurt er met mijn FijnproeversPunten die nog op mijn pas staan?
Tot sluiting van de winkel kun je jouw Punten nog inleveren in de winkel of in de FijnproeversShop. Na sluiting ontvang je een waardebon van Coop of Jumbo ter waarde van het aantal FijnproeversPunten. Elke FijnproeversPunt is gelijk aan €0,01. Voorbeeld: 100 punten vertegenwoordigen een waarde van €1,00.
3
Hoe wordt de waardebon berekend?
Elke FijnproeversPunt is gelijk aan €0,01. Voorbeeld: 100 punten vertegenwoordigen een waarde van €1,00.
4
Hoe ontvang ik de waardebon?
Je krijgt de waardebon per e-mail. Heb je geen e-mailadres, dan sturen wij het naar je huisadres.
5
Jullie hebben mijn gegevens niet, wat nu?
Om je FijnproeversPunten om te kunnen laten zetten naar een waardebon, moet je je registreren op de website.
6
Ik wil me niet registeren.
Het is voor ons dan niet mogelijk om de waardebon toe te sturen. Je Punten zullen vervallen.
7
Hoe kan ik de waardebon verzilveren?
Als jouw winkel is omgebouwd naar Coop of Jumbo, kun je daar de waardebon inleveren.
8
Wanneer ontvang ik mijn waardebon?
Je ontvangt de waardebon voordat de nieuwe winkel opent.
9
Hoe weet ik of mijn EMTÉ een Coop of Jumbo wordt?
Je kunt dit vinden in de winkel of op de winkelpagina van jouw winkel. Kies je winkel en vind daar meer informatie over de ombouw.
10
Tot wanneer kan ik mijn Punten inleveren?
Tot sluiting van de winkel kun je jouw Punten nog inleveren in de winkel of op de FijnproeversShop.
11
Kan ik mijn Punten nog verzilveren tegen kassakorting in de winkel?
Ja.
12
Komen er nog verzilveracties waar ik mijn Punten op kan inwisselen?
Ja. Wij blijven hier voorlopig mee doorgaan. Kijk in de winkel of de website voor de actuele acties.
13
Ontvang ik nog Persoonlijke Aanbiedingen?
Je ontvangt nog Persoonlijke Aanbiedingen tot de sluiting van jouw EMTÉ-winkel. Daarna krijg je ze niet meer.
14
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
De relevante klantgegevens worden overgedragen aan de nieuwe koper. Zie ook onze privacyvoorwaarden.
15
Word ik automatisch ingeschreven voor de nieuwsbrieven van Jumbo en Coop?
Nee.
16
Ik spaar samen met iemand anders. Wat gebeurt er nu?
De hoofdkaarthouder ontvangt bericht over de sluiting en de waardebon.
17
Ik krijg een e-mail dat mijn winkel sluit, maar dit is niet mijn winkel. Hoe kan dat?
Wanneer je samen spaart, krijg je bericht over de winkel van de hoofdkaarthouder.
18
Ik heb nog geen waardebon ontvangen? Wat nu?
Helaas hebben we vertraging opgelopen bij het versturen van de waardebonnen. Wij doen er alles aan de waardebonnen zo snel mogelijk te versturen. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Klanten die het betreffen worden hierover persoonlijk geïnformeerd per e-mail.