Vragen over de nieuwsbrief en website

Veelgestelde vragen

Om je zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn hebben wij de antwoorden op de meestvoorkomende vragen over onze nieuwsbrief en website hieronder voor je verzameld. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1
Ik wil de folder op de website bekijken, maar deze wordt niet goed weergegeven. Wat kan ik hieraan doen?
Het kan voorkomen dat de folder niet in iedere browser of op iedere computer goed wordt weergegeven. Kan je de afbeeldingen in de folder niet zien? Neem dan contact op met onze klantenservice en probeer zo duidelijk mogelijk te vermelden wat het probleem is. Indien je een foutmelding ziet, stellen wij het op prijs als je een screenshot maakt van de foutmelding.

Verder willen wij je vragen om bij een technisch probleem altijd te vermelden in welke browser je kijkt. Je kan de browserversie als volgt vinden:
- Internet Explorer: klik in de balk bovenin op “help” en vervolgens op “over Internet Explorer”. Daar staat de versie vermeld.
- Chrome: klik in de balk bovenin op het icoontje met de drie streepjes (rechts) en vervolgens op “over Google Chome”. Daar staat de versie vermeld.
- Firefox: klik in de balk bovenin op “Firefox” en vervolgens op “help” en “over Firefox”. Daar staat de versie vermeld.

Wij zullen aan de hand van jouw informatie zo spoedig mogelijk een oplossing proberen te vinden voor het probleem.
2
Hoe kan ik mij abonneren op de nieuwsbrief en wat zijn de voordelen hiervan?
Als nieuwsbrief abonnee ontvang je iedere maandagochtend een nieuwsbrief met daarin de nieuwe weekaanbiedingen, informatie over spaaracties en kortingsacties, het laatste nieuws, kooktips en recepten. Je kan je inschrijven voor de wekelijkse nieuwsbrief via het aanmeldformulier.
3
Ik ben ingeschreven voor de nieuwsbrief, maar ik ontvang deze niet (meer). Wat moet ik doen om de nieuwsbrief toch te ontvangen?
Het kan voorkomen dat de nieuwsbrief in jouw e-mailprogramma in het spamfilter belandt. Wanneer je de nieuwsbrief plots niet meer ontvangt, adviseren wij allereerst jouw spam inbox te controleren. Om te voorkomen dat nieuwsbrieven niet in je spam inbox terechtkomen, is het belangrijk dat je EMTÉ Supermarkten als veilige afzender aanduidt.
4
Ik ontvang de wekelijkse nieuwsbrief, maar ik kan deze niet openen. Wat moet ik doen om de nieuwsbrief te bekijken?
Het kan voorkomen dat de nieuwsbrief in uw e-mailprogramma niet goed wordt weergegeven of dat je de nieuwsbrief niet kunt openen. Om de afbeeldingen weer te geven klik je op ‘Toon afbeeldingen’ of ‘Afbeeldingen weergeven’. Je kan ook klikken op de ‘Bekijk de online versie’ link bovenaan de nieuwsbrief.
5
Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Wanneer je je wilt uitschrijven voor de wekelijkse nieuwsbrief, dan klikt je onderaan de nieuwsbrief op de link “Afmelden nieuwsbrief”. Je wordt automatisch verwijderd uit onze database.
6
Is EMTÉ ook actief op Social Media?
EMTÉ is actief op Facebook, Twitter, Youtube en Pinterest. Like en volg ons voor inspiratie en tips op het gebied van koken, het laatste nieuws en interessante winacties.
7
Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik ben afgemeld. Ik heb alleen niets gedaan. Hoe kan dat?
De winkel waar jij boodschappen hebt gedaan is gesloten. De afgelopen maanden hebben we je daar per e-mail over geïnformeerd. Het FijnproeversProgramma stopt voor jou. Wij hebben je daarom afgemeld. Binnen een week kun je een waardebon verwachten met daarop jouw resterende FijnproeversPunten. Deze waardebon geeft recht op korting op je boodschappen bij de winkel die op jouw waardebon vermeld staat.