Vragen over de nieuwsbrief en website

Veelgestelde vragen

Om je zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn, hebben wij de antwoorden op de meestvoorkomende vragen over onze nieuwsbrief en website hieronder voor je verzameld. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1
Ik wil de folder op de website bekijken, maar deze wordt niet goed weergegeven. Wat kan ik hieraan doen?
Het kan voorkomen dat de folder niet in iedere browser of op iedere computer goed wordt weergegeven. Kan je de afbeeldingen in de folder niet zien? Neem dan contact op met onze klantenservice en probeer zo duidelijk mogelijk te vermelden wat het probleem is. Indien je een foutmelding ziet, stellen wij het op prijs als je een screenshot maakt van de foutmelding.

Verder willen wij je vragen om bij een technisch probleem altijd te vermelden in welke browser je kijkt. Je kan de browserversie als volgt vinden:
- Internet Explorer: klik in de balk bovenin op “help” en vervolgens op “over Internet Explorer”. Daar staat de versie vermeld.
- Chrome: klik in de balk bovenin op het icoontje met de drie streepjes (rechts) en vervolgens op “over Google Chome”. Daar staat de versie vermeld.
- Firefox: klik in de balk bovenin op “Firefox” en vervolgens op “help” en “over Firefox”. Daar staat de versie vermeld.

Wij zullen aan de hand van jouw informatie zo spoedig mogelijk een oplossing proberen te vinden voor het probleem.
2
Ik ontvang geen nieuwsbrieven meer, terwijl ik daar wel op geabonneerd ben. Hoe kan dit?
Sinds 1 januari 2019 versturen wij geen nieuwsbrieven meer.
3
Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik ben afgemeld. Ik heb alleen niets gedaan. Hoe kan dat?
Het FijnproeversProgramma is gestopt. Wij hebben je daarom afgemeld. Binnen twee weken na afmelding kun je een waardebon verwachten met daarop jouw resterende FijnproeversPunten. Deze waardebon geeft recht op korting op je boodschappen bij de winkel die op jouw waardebon vermeld staat.