Vragen over winkels en personeel

Veelgestelde vragen

Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn hebben wij de antwoorden op de meestvoorkomende vragen over onze winkels en personeel hieronder voor u verzameld. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

1
Is er een EMTÉ supermarkt bij mij in de buurt?
Via de winkelzoeker op onze website vind je eenvoudig de dichtstbijzijnde EMTÉ. Je kan zoeken op postcode of plaatsnaam en meteen gebruik maken van de routeplanner.
2
Ik ben op zoek naar de openingstijden van een EMTÉ winkel. Waar kan ik deze vinden?
Je kan de openingstijden van alle EMTÉ winkels voor de huidige week én de volgende week vinden via de winkelzoeker.
3
Ik ben op zoek naar de contact- en adresgegevens van een EMTÉ winkel. Waar kan ik deze vinden?
Je kan de adressen en telefoonnummers van alle EMTÉ winkels vinden via de winkelzoeker.
4
Maakt EMTÉ gebruik van zelfscankassa’s?
Op dit moment kan je in bepaalde EMTÉ supermarkten zelf jouw boodschappen scannen. Je rekent jouw boodschappen wel gewoon af bij een caissière. Dit kan zowel contant als met de pin. In de winkelzoeker zie je of jouw EMTÉ supermarkt over zelfscan beschikt.
5
Ik ben op zoek naar sponsoren. Hoe gaat EMTÉ om met sponsoring?
Wij ontvangen dagelijks vele verzoeken om een evenement, een vereniging, activiteit of goed doel te sponsoren. Het centrale uitgangspunt is niet sponsoren om te sponsoren. Sponsoren is keuzes maken, bewuste keuzes.

En hoe goed de doelstellingen van de organisatoren ook zijn, wij kunnen de vele verzoeken niet honoreren. Daarom kiezen wij ervoor om een aantal sociaal maatschappelijke op de mens gerichte activiteiten voor een langere periode te ondersteunen. Hiermee voorkomen we dat de beschikbare middelen versnipperen over veel en verschillende projecten.

Daarom hebben wij bewuste keuzes gemaakt en leveren wij met Sligro Food Group, waar EMTÉ supermarkten onderdeel van is, een bijdrage aan het Liliane Fonds, Villa Pardoes, Verwenzorg, Nationaal Ouderenfonds, Voedselbank, DoSocial en JOGG Veghel.
6
Waar kan ik een klacht doorgeven over een EMTÉ winkel?
Met een klacht kan je altijd terecht bij onze klantenservice via het contactformulier.
7
Kan ik extra geld pinnen bij de kassa?
Je kan aan de kassa geen extra geld opnemen. Wel vind je in veel EMTÉ winkels een geldautomaat waar je contant geld kunt opnemen.
8
Bezorgt EMTÉ ook boodschappen aan huis?
EMTÉ bezorgt geen boodschappen aan huis. In een aantal winkels wordt deze service echter wel op eigen initiatief aangeboden. Vraag ernaar bij de servicebalie in jouw EMTÉ winkel.
9
Ik zou graag bij EMTÉ willen werken. Waar kan ik de openstaande vacatures vinden?
Wanneer je interesse hebt om voor onze organisatie te werken, nodigen wij graag uit te reageren via de site www.werkenbijemte.nl.
10
Kan ik de EMTÉ klantenservice ook telefonisch bereiken?
Ja, je kan ons op werkdagen bereiken op het nummer 0800-2353683 tussen 08.00-17.00 uur.
11
Hoe weet ik of mijn EMTÉ een Coop of Jumbo wordt?
Je kunt dit vinden in de winkel of op de winkelpagina van jouw winkel. Kies je winkel en vind daar meer informatie over de ombouw.